MY PROPONUJEMY PAŃSTWO WYBIERACIE
RODZAJ WAGI | POMOST STALOWO – ŻELBETOWY PREFABRYKOWANY Model SB | POMOST ŻELBETOWO –STALOWY Model B | POMOST STALOWY Model S |
POSADOWIENIE | Wersja najazdowa ok. 35 cm wysokości lub zagłębiona 42 cm zagłębienia. | Wersja najazdowa ok. 35 cm wysokości lub zagłębiona 42 cm zagłębienia. | Wersja najazdowa ok. 35 cm wysokości lub zagłębiona 42 cm zagłębienia. |
FUNDAMENT | 2,3,4 lub 5 ław żelbetowych wylewanych na placu budowy zgodnie ze sztuką budowlaną.Ławy wykonane są z betonu B 20 a ich ilość uzależniona jest od długości wagi oraz warunków w jakich waga pracuje.Dla wersji najazdowej dodatkowo dwa najazdy żelbetowe wykonywane na placu budowy z dopasowaniem do istniejących warunków terenowych. | 2,3,4 lub 5 ław żelbetowych wylewanych na placu budowy zgodnie ze sztuką budowlaną.Ławy wykonane są z betonu B 20 a ich ilość uzależniona jest od długości wagi oraz warunków w jakich waga pracuje.Dla wersji najazdowej dodatkowo dwa najazdy żelbetowe wykonywane na placu budowy z dopasowaniem do istniejących warunków terenowych. | 2,3,4 lub 5 ław żelbetowych wylewanych na placu budowy zgodnie ze sztuką budowlaną l.Ławy wykonane są z betonu B 20 a ich ilość uzależniona jest od długości wagi oraz warunków w jakich waga pracuje.Dla wersji najazdowej dodatkowo dwa najazdy żelbetowe wykonywane na placu budowy z dopasowaniem do istniejących warunków terenowych lub najazdy stalowe.Dodatkowo możliwość instalacji wagi na wypoziomowanym utwardzonym podłożu. |
POMOST WAGOWY | Konstrukcja stalowa skręcana za pomocą śrub wytrzymałościowych w miejscu montażu.Sztywność konstrukcji zapewniają dwa dźwigary główne i zespół poprzeczek zaprojektowanych tak, że transport i montaż wagi nie wymagają skomplikowanych środków transportu.Konstrukcja nie posiada żadnych profili zamkniętych oraz pokryta jest warstwami farb podkładowych i nawierzchniowych co powoduje, że jest odporna na korozję.Powierzchnię jezdną pomostu stanowią płyty żelbetowe wykonane jako prefabrykaty i dostarczane na miejsce montażu razem z konstrukcją. | Segmentowana stalowa rama spawana z elementami podparcia tensometrów.Dno segmentów wykonane z blachy gładkiej lub trapezowej z systemem usztywnień.W segmenty montowane kraty zbrojenia. Całość wypełniana na miejscu budowy betonem z chemicznymi dodatkami uszlachetniającymi | Segmentowa stalowa konstrukcja spawana pokryta blachą żeberkową. Konstrukcja nie posiada żadnych profili zamkniętych oraz pokryta jest warstwami farb podkładowych i nawierzchniowych co powoduje, że jest odporna na korozję.Pomost składany jest na miejscu montażu z gotowych, lekkich segmentów, które łączone są za pomocą zamków ustalających.Pomost jezdny stanowią dwa pasy o szerokości 1 m każdy (z możliwością pokrycia środka wagi)Istnieje możliwość wykonania najazdów stalowych zintegrowanych z pomostem w taki sposób, że waga staje się „przenośną”. |
ELEKTRONICZNY UKŁAD POMIAROWY | Dowolne zgodne z życzeniem Inwestora przetworniki posiadające certyfikat zgodności OIML lub certyfikat badań według normy EN45501. | ||
MIERNIK WAGOWY | Rhewa. Prosty w obsłudze miernik posiadający czytelny wyświetlacz wyniku ważenia i foliowaną klawiaturę. Możliwości techniczne miernika łatwa i przyjemna obsługa całego procesu ważenia,data i godzina ważenia umieszczona na wydruku,wprowadzenie na wydruku nazwy firmy,automatyczne zerowanie wagi,ręczne zerowanie wagi,podłączenie drukarki,podłączenie zewnętrznego wyświetlacza wyniku ważenia,podłączenie komputera PC. | ||
ZALETY | · Możliwość instalacji w każdym terenie,· Lekka konstrukcja,· Trwała powierzchnia jezdna· Szybki montaż i demontaż,· Łatwy transport,· Łatwość utrzymania czystości pod pomostem, | · Cena· Trwała powierzchnia jezdna | · Możliwość instalacji w każdym terenie,· Lekka konstrukcja,· Szybki montaż i demontaż,· Łatwy transport, |